Dato: 11.6.2025
Tid: 18.30 – 22.00
Sted: Roskildevej 46, stuen, 2000 Frederiksberg
Pris: 400,-
Tilmeldingsfrist: 11.6.2025
Stjernetegn/Indiansk tegn: Tvilling / hjort
Planet: Merkur.
Kodeord: Kommunikation, viden, talegaver, formidling, tanker, handel, ord, budbringer, bevægelse, tyveknægt, dobbelthed, indlæring, konkret tænkning, forvirring (frygt /angst), mentalt overskud, indre og ydre guidens. At lytte og udtrykke sjælens budskab. Guddommelig vilje.

 Aftenens tema – Kommunikation, fra hjerte til sjæl.
Denne aften er der fokus på kommunikation på flere planer – vi vil arbejde med de 3 chakra:  Hjerte, hals og krone. For til sidst at forbinde os til en kronechakra optimering gennem kontakt til Shamballa.
Planeten Merkur er trådt ind på arenaen, det bringer fokus på alt hvad der har med kommunikation og formidling at gøre. Tanker, ord og udveksling er centralt. For meget og for lidt kan bringe ubalance og forvirring.

Merkur hersker i Tvillingen / hjortens tegn – en væsentlig del af læren er, ikke bare ”snak”, men også at lytte. Lytte til den indre stemme, der får hjerne og hjerte til at mødes og trække i samme retning. At løfte energien og kommunikationen til et højere, dybere og ærligere niveau.

Resultatet kan være afgørende i forhold til krig og fred. Ikke kun i den ydre verden, men også i vores indre, hvor der er stor forskel på indre kamp, tankemylder og frygt – modsat klarhed, ro og indre guidens.

Aftenens healing: Kronechakra optimering. Magien opstår når hjertet involveres og vi forbinder vores chakra. Når vi lytter til den stille indre kommunikation – opstår der et samspil mellem hjerne og hjerte, de trækker i sammen retning – det feminine og maskuline afbalancerer. Når den “indre pibe” samles, så åbnes døren til kronechakraet – for klarhed, indsigt og healing. Den indre og ydre kommunikation er i overensstemmelse med vores sande jeg.
Der kommer en dyb indre fred når den ”indre pibe” samles – vi opnår bedre kontakt med vores indre guidens og i vores ydre relationer. Herfra vil vi denne aftens healing forbinde sig med Shambala (templet for guddommelig vilje) – og den regnbuefarvede energi for optimeringen af vores 3 chakra – for bl.a. bedre kommunikation, forbindelse og overensstemmelse – fra hjerte til sjæl.
Desuden healing af: Arme, hænder og lunger samt sygdomme / lidelser knyttet til disse. Bevægelse og tanker (for lidt / for meget).

Månedens affirmation: Jeg lytter, taler og udtrykker min indre sandhed fra hjertet, med kærlige og respekt for mig selv og andre.

Bachs blomstermedicin
Ægte kastanje: Hjælper til at slippe ekstrem indre smerte, lette hjertesmerte og dyb fortvivlelse – til igen at komme ud i lyset. Vende energien til en tro på det kan blive bedre.
Agermåne: Hvis du f.eks. skjuler dine bekymringer bag en glad facade, hjælper Agermåne med til at vise dit sande jeg,

Månedens krystal
Fluorit.

 Medbring
En sten eller krystal – som foreslået eller eget valg. Gerne er du forbinder med kommunikation, hjertet, kærlighed og/eller universet.

Hvor står medicinhjulet lige nu?
Vi er nu i sidste måned af øst og elementet luft, den mentale del af vores medicinhjul.
Piben hører til i denne del af medicinhjulet. Den repræsenterer kommunikation og samspil mellem vores feminine og maskuline sider. Det er en god tid til at tage ting alvorligt, men samtidig bevare humoren, så det ikke ender i et enten/eller.
Være opmærksom på at være klar og ærlig i din kommunikation.

Forslag til at aktivere/samarbejde med dit medicinhjul
Hvis vi ikke er blevet forstået, spejlet og anerkendt på følelser, tanker og handlinger, kan det senere giver en indre forvirring om, hvem vi egentlig er. Heldigvis er det aldrig for sent, der er altid mulighed for healing og forandring.

Denne måned er med sit fokus på ny begyndelse, healing og kommunikation imminent til at få rettet op på misforståelser, uretfærdighed og sår uanset om de er nye eller gamle.

Dette åbner døren i tid og rum for healing på et dybt plan, så den røde livsenergi igen kan flyde frit og uforstyrret.
Cocktailen er: Mod, ærlighed, tale ud fra sig selv, ingen bebrejdelser, troen/viden om, at alle har gjort deres bedste på daværende tidspunkt samt intentionen om healing for sig selv og alle involverede.
Har man haft udestående med en afdød – kan man lave samtalen / ritualet på kirkegården eller i naturen.

Husk at medbringe en lille gave, mad, blomst etc. som tak “fordi du lyttede til mig og gjorde min healing mulig”.

Det er altid godt at huske anerkendende, støttende og kærlige ord samt handlinger – det får os alle til at vokse, hvis det kommer fra hjertet og er ærligt ment.

Selvom der er tidspunkter, hvor du ikke har et klart udsyn, så stol på det indre lys og den indre guidance. Det vil føre dig igennem det, der kan føles som en udfordrende proces.

Dejlig sommer.